הסרת סרחי עור

מזה סרחי עור?​

סרחי עור ידוע גם בשם דבלול עור או פיברומה , הוא חלק זעיר היוצא מהעור כשבסיסו  דומה לצורת גבעול דק , הם המופיעים על העור בעיקר באזורים שקיים קפלי העור (כגון באזור הצוואר, בית השחי, המפשעה, מתחת לשדיים והעפעפיים). למרות שהם לא כואבים ואינם מזיקים מבחינה בריאותית 

סרחי עור הם גידולים זעירים לא סרטניים (1 עד 3 מ"מ) המורכבים מכלי דם ותאי שומן המכוסים עור הם מחוברים לעורך בעור. שכיחותם בקרב האוכלוסייה היא כ-46% היא גבוהה יותר בקרב נשים מאשר גברים. בנוסף ,זה בעיקר קיים בפיצפטריק 4-6 (גוון עור כהה) . אם לא מטפלים בנגעים זה לא מסוכן אך הם מתרבים עם הזמן גם בעקבות שפשוף וסביר להניח שתרצו להיפטר מהם מסיבות קוסמטיות . מומחים יכולים להסביר למה הם גדלים – גנטיקה משפחתית, גוף וסוכרת נוטים משקל להיות גורמים נפוצים עבור אנשים המפתחים סרחי עור.

גורמים לסרחי עור:

  • גנטיקה משפחתית.
  • משקל גוף (השמנת יתר).
  • סוכרת.
  • שפשוף של העור.
  • יתר לחץ דם.
  • כולסטרול גבוה.
  • שינויים הורמונים.

אל תעשו:

למרות האזהרות הרבות חלק מהאנשים מנסים את הגישה "עשה זאת בעצמך" הן אינן מאושרות לביצוע בבית ולא מומלצות על טיפול ללא ידע מקצועי. 

הצעות כגון קשירת סרחי העור בחוט או שימוש בפילינג כימי עלולות לגרום לזיהום, דימום או כוויות. תרופות ביתיות טבעיות כמו חומץ תפוחים והסרת יבלות אינן יעילות. חומץ, במיוחד, יכול לגרום לכוויה כימית ולצלקת תמידית.

שיטות טיפול בסרחי עור:

חיתוך – הרופא מרדים את האזור והחותך את תג העור בגבעול. זה יכול לגרום לדימום קטן אבל הוא נפסק עם אלומיניום כלוריד.

אלקטרוליזה – שיטה בצורת צריבה עם חשמל. לאחר שימוש בקרם הרדמה על האזור, נוגעים בכל סרח עור עם מכונת הצריבה שגורמת לו להתכווץ לכמה ימים ובסוף דבר ליפול. אין כאב, דם או צלקות.

צריבה בחנקן נוזלי – שמים חנקן נוזלי על הנגע ומקפיה את המתאימה. לאחר שבוע שבועיים נוצר עור חדש. היא לא טובה לטיפול בסחי עמוקים ועלולה להשאיר צל לבנה.

ועוד מגוון טיפולים.

ב"Tekuye Clinic" נמצא את הפתרון הנכון עבורכם – צרו קשר לקת פגישת ייעוץ.  

עגלת קניות
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop
      Calculate Shipping